Seleziona la regione
Invia

Getinge’s cGMP washer herdefinieert de efficiëntie van cleanrooms met een compact ontwerp en duurzame prestaties

Getinge onthult de GEW 888 neo, een cGMP reinigings- en desinfectiemachine die is ontworpen om de efficiëntie van cleanrooms te verbeteren. De GEW 888 neo is gebouwd om te voldoen aan de strengste eisen van de biofarmaceutische industrie en biedt klanten de mogelijkheid om hun cleanroomruimte te maximaliseren.

Cleanroomruimte is een waardevol goed in elk biofarmaceutisch bedrijf en het ontwerp van de GEW 888 neo houdt hier rekening mee. Door een kleiner formaat te combineren met uitzonderlijke wascapaciteit, stelt het biofarmaceutische bedrijven in staat hun installatie te optimaliseren en het beste uit hun cleanroomfaciliteiten te halen.

“Een van de kenmerken van de GEW 888 neo is het vermogen om duurzame prestaties te leveren en tegelijkertijd hoogwaardige reinigingsresultaten te garanderen. Met een lager water- en energieverbruik draagt de reinigings- en desinfectiemachine niet alleen bij aan een beter milieu, maar zorgt hij ook voor een verlaging van de bedrijfskosten. De robuuste constructie en het gebruik van hoogwaardige componenten garanderen een lange gebruiksduur, minimaliseren de uitvaltijd en zorgen voor lage totale eigendomskosten”, zegt Robert Hohner, Product Line Manager Life Science Washers bij Getinge.

De GEW 888 neo omarmt een gebruikersgericht ontwerp. De positionering van de intuïtieve touchscreen-bedieningsinterface en de toevoeging van laadrekidentificatie en het AutoStart-systeem verbeteren de bediening, waardoor een veilige en efficiënte werking in de cleanroomomgeving wordt gegarandeerd. De interface ondersteunt de huidige eisen van de industrie en maakt een naadloze aanpassing aan veranderende eisen mogelijk. De verticale, ruimtebesparende schuifdeur faciliteert ergonomisch laden/lossen. De laadrekidentificatie en het AutoStart-systeem garanderen dat het juiste, gevalideerde programma wordt voorgeselecteerd of automatisch wordt gestart wanneer het laden is afgerond. De identificatie wordt vastgelegd in het batchrapport en de audittrail om de traceerbaarheid te garanderen.

“Naast zijn compacte formaat en duurzame prestaties maakt de GEW 888 neo een hoge doorvoer en betrouwbaarheid bij reinigingswerkzaamheden mogelijk. De wascapaciteit garandeert een efficiënte verwerking van productieapparatuur, componenten en glaswerk. De state-of-art gepatenteerde single-pass spoeling zorgt voor optimale prestaties met een zeer laag verbruik van water voor injectie (Water for Injection of WFI). Met de nieuwe, innovatieve, technische oplossing kunnen we meerdere spoelbeurten uitvoeren in de eind- of voorspoelfase. De geïmplementeerde flexibiliteit wordt door onze klanten zeer gewaardeerd”, legt Robert uit.

Downtime vormt een aanzienlijke uitdaging voor productielijnen en de GEW 888 neo introduceert een IO-linksysteem, een communicatieprotocol voor sensoren en actuatoren die zijn aangesloten via veldbusverbindingen.

“Dit maakt communicatie mogelijk in geval van fouten en draagt bij met minder bedrading. Bovendien kan het systeem eenvoudig worden aangepast als er in de toekomst meer functionaliteit nodig zou zijn. Over het geheel genomen zal het IO-linksysteem zorgen voor een hogere uptime van de wasmachine met een hoger monitoringniveau”, zegt Robert.

Hij gaat verder:

“Onze GEW 888 neo vertegenwoordigt vooruitgang in de technologie van reinigings- en desinfectiemachines voor cleanrooms. Het compacte ontwerp, de duurzame prestaties en de uitstekende wascapaciteit stellen onze klanten in staat hun cleanroomactiviteiten te optimaliseren en een ongeëvenaarde efficiëntie te bereiken”, besluit Robert.

De lancering van de GEW 888 neo onderstreept Getinge's toewijding aan het stimuleren van vooruitgang en innovatie in de Life Science industrie, door het leveren van oplossingen die tegemoetkomen aan de behoeften van de klant.

Lees meer over Getinge’s GEW 888 neo >>